God fortsättning

Ja, så är ännu en Jul över och det är bara det nya året som är kvar.
Det har varit en arbetssam, rolig, spännande jul.
Lördagen innan julafton så jobbade jag ensam i affären för tyvärr hade min kollega drabbats av en riktig förkylning. det var så många trevliga kunder som kom in, flera enbart för att önska en god jul. vilka gulliga kunder det finns.

Alla julklappar hann bli färdiga i tid, men det var precis. Nu har jag börjat sticka på vårens modeller, jättefina.
Synd att man inte har pli på sig själv och gör färdigt alla halvfärdiga sticke som ligger på väntelistan.

Förra året försökte jag som nyårslöfte lova att göra färdigt en sak i taget innan jag började på något nytt, men det höll inte så länge. Men å andra sidan så har jag roligt hela tiden som jag stickar, när något är tråkigt så börjar jag på något annat. om jag är riktigt duktigt så kan det bli så att tre saker blir färdiga samma vecka. Det hade inte gått om jag hade gjort färdigt en sak i taget ( inget ont utan att det har något gott med sig)
Hoppas alla får ett Gott slut o ett Gott Nytt år
jag ska jobba natt så jag är pigg o vaken nyårsdag :-)

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Gott Nytt År!

2008-01-03 @ 10:50:07
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0