Lucia morgon

Ja så är det lucia igen men det är inte lika mysigt nu som när barnen var små. Då var det bråttom på morgonen, alla tillbehör skulle med till skolan o man skulle vara där redan kl.7. När jag tänker efter så var det rätt så stressigt men mysigt.
I morse såg jag på tv lucia i lugn o ro med en kopp kaffe, ganska bra det också.
Jag har gått med i en julkalender o gissa om det är vanebildande, det första man gör är att kolla in dagens uppgift o genast börja med det.
Har gjort hälften o nu ska jag göra resten
Hoppas alla får en trevlig o mysig dag

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inte gjort dagens lucka än =( Den var inte upplagd när jag gick upp. Jag ska nu gå och fixa så jag kan baka lussebullar *mums*
Kram

2007-12-13 @ 12:34:00
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0