Ingen aning

Nu har ännu en tisdag med stickcafé gått av stapeln. I går åt vi fastlagsbullar, som av en händelse :-)
Det var jättetrevligt och en kund började sticka en sjal från ett mönster sedan 80-talet, tror jag.
Givetvis blev jag jättesugen och började jag också, allt gick bra tills på varv 4 i mönstret, helt plötsligt stämde ingenting. då blev jag sur. Får fråga I-L nästa gång om hon kunde följa mönstret utan problem.

Idag har det varit städning av kontoret ( låter tjusigt va) alla papper som väntat på att bli insatta i pärmar osv.
Jag vet inte riktigt vad jag vill sticka på idag, har velat fram och tillbaka.

Förhoppningsvis blir det bättre senare ikväll, inspirationen kommer smygande o vips vet jag precis vad jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Om du inte vet vad du ska sticka kan du väl roa dig med pulsvärmarna. Ser framemot att få se 2 stycken färdiga innan det bli sommar.

2008-02-06 @ 20:56:25
URL: http://stickmor.blogg.se
Postat av: Ida

Skrev ett långt inlägg till dig här i morse men blogg.se ville inte fungera som jag ville =( vad tråkigt att det bara blir en. vart hittade du den svenska översättningen för övrigt? kramis

2008-02-07 @ 19:39:34
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0