Söndag

image17
Jag älskar tulpaner och kunde inte motstå frestelsen att lägga in denna fina buketten.
Denna helgen har gått åt till att påbörja massor av nya projekt i stället för att färdigställa några UFO:s
Att jag aldrig lär mig. Positivt är att I-L var inne i affären i går och talade om att det var fel på varv 2 på mönstret på sjalen som jag började på i  veckan, så nu har det blivit rätt och jag har kommit en bit på väg. Boken som mönstret är i, är utgiven 1979. Nu ska jag fortsätta läsa i hemlisarna, har inte fått något paket än men jag är jättenyfiken på alla andras paket.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fina blommor. jag har itne läst bland hemlisarna. vill inte veta vem som har mig. fast lite nyfiken är man :P Kramis

2008-02-10 @ 18:46:50
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0