Lördag kväll

lördag kväll och jag har precis varit ute med hundarna. Det var inte lätt i denna blåsten som vi har här nere. Man skulle behövt ha småsten runt halsen på dem så att de inte blåste bort. Det har ösregnat o blåst hela dagen så tyvärr fick man stanna hemma o sticka, stackars mig :-) .

Jag har bara foten kvar på feb strumpan nr 2 sedan är jag klar. Det ska bli roligt med pulsklubben eftersom jag aldrig har stickat muddar o inte vet riktigt om det är kul eller ej.

Redovisningarna till mina huvudmän börjar bli klara nu också så det känns bra. på måndag ska jag lämna in ytterligar tre till överförmyndaren.

Nu är det tv o sticke som väntar. Min man lägger golv i källaren, det blir så fint så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0