Tisdag

Oj, vad tiden går fort nu är det jättelänge sedan jag skrev någonting. Det har varit full rulle med allting runt omkring som man inte alltid kan påverka.

Förra helgen igen så var jag i Örebro på garnmässa för att köpa in nytt garn, och det fanns så mycket fint garn. Det är jättesvårt att välja så om sanningen ska fram så köpte jag nästan av allting. Väntade förra veckan på att få hem det men det var bara New York från Marks o kattens som kom så denna veckan blir nog roligare med massor av paket.

I lördags var mannen o jag i Höganäs på höstmarknad och det var så kul att gå runt o handla lite nötter där, lite hundgodis där och lite julklappar där..........................
Vi köpte en skylt att sätta på dörren VARNING FÖR HUNDHÅR, den passar så bra hos oss.

Stickat har det blivit en hel del mellan möte, kurser, tåg och arbete.
Det komme lite bilder senare.

Eftersom det är tisdag o jämn vecka så är det stickcafé idag i affären. Hoppas det blir lika trevligt som vanligt med massor av folk. Halva nöjet är att få se vad  alla håller på att sticka, speciellt nu när det fixas julklappar både här o där.

Hoppas solen håller sig framme länge idag för visst mår man bättre o känner sig piggare när den stora gula är uppe.

Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0