Tisdag igen

Ja nu har ännu en vecka gått, var har denna tiden tagit vägen. Idag är det stickcafé igen. Hoppas det kommer många för ju fler desto roligare.

Jag har gjort färdigt capen (flera dagar sedan men har inte haft tid att lägga in bilden)

Den kommer inte riktigt till sin rätt på denna torso men den är färdig!
Jag har börjat sticka på en tröja i mandarin i fyra olika färger med ränder, det blir ganska rolig, hoppas få den färdig denna veckan men jag vet ju hur lätt det är att börja på något nytt. Jag har även fått in ett nytt garn som jag har gjort en mössa av och börjat på en mysig tjock tröja, den borde också bli färdig............

Nu ska ungdomarna iväg till skolan o hundarna ut på runda
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Annicka!

Tycker din cape var jättefin. I vilket garn har du stickat den i och var hittar jag mönstret?

Har du gjort en intresseanmälan till Grötö i slutet av mars 2009?

Kicki

2008-09-02 @ 17:07:17
Postat av: Bente

Den blev ju jättefin ,vilken speed du har . Mina projekt tar evigheter.

2008-09-02 @ 18:40:49
URL: http://stickigt.bloggagratis.se
Postat av: ida

Hej hej!

jag var i butiken och handlade pärlor. Koppar och guld. Är lite osäker om de jag tog räcker. Har du möjlighet att spara lite till mig?

Funderar på om jag skall göra en intresseanmälan till Grötö. Har du gjort det?

Kramar

2008-09-07 @ 08:16:39
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Den blev fin!

Postat av: Kerstin

Hej!



Nu tycker jag det bör vara dags med en uppdatering, så vi får se vad du har producerat. Ha en bra dag.

2008-09-22 @ 08:22:40
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: sonja pålsson

Hej Annika

Vad har hänt? Ingen uppdatering på så lång tid.

2008-09-29 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0