Hemlispaket 3

Förra veckan fick jag mitt sista hemlispaket, det var fullt av jättefina saker.



Som synes har jag börjat på en sjal i det fina Noro garnet som jag fick (godiset är slut) i tidningen finns flera snygga mönster som jag kan tänka mig bla sjalen på framsidan.
Tusen tack Malin för alla fina saker (yarnover)
Det är jättelängesedan jag skrev här o sen dess har det varit vinresa i tyskland en vecka, studenten i ösregn, extrajobb
osv
nu är det bara hemsidan som ska uppdateras en hel del för det har kommit hem massor av nya garner som vill hitta dit.

Inatt ska jag jobba så i morgon tar jag nog det lite lugnt i affären men på torsdag är det nya tag med stickcafé på kvällen.

glömde skriva att vi hade wwkip i lördags i teaterparken med sol vi satt ute mellan 11-15 utan en droppe regn, jättemysigt o det var en artikel i tidningen i söndags om det hela
trevlig kväll
Annicka

Kommentarer
Postat av: Cina

Sånt roligt paket och urläckert garn....

2009-06-24 @ 17:47:24
URL: http://creadiem.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Fint paket.

De närmar sej 10-10-10

Ha de gott.

Eva

2009-09-01 @ 15:24:16
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0