Hinner inte med

Redan onsdag o tiden bara rullar på, det är redan nästa helg som vi ska åka till Grötö!

Det ska bli så kul men som sagt tiden har gått fortare än jag har hunnit med.

Hade tänkt att jag skulle ha fotat en del färdiga saker o även lagt in nytt garn i e butiken jättefina mönster har kommit men det har inte blivit ännu.

Det nya garnet som jag väntar på skickas denna fredagen från Norge, så tidigast tisdag nästa vecka kommer det. Typiskt när man väntar.

Det har blivit ganska mycket lyssnat på böcker när jag är i affären men hemma på kvällen läser jag just nu Livets räta o aviga maskor. Det har inte blivit av innan fast jag har sneglat på boken ett bra tag. Jag tycker den är väldigt rolig att läsa o ser framemot när den ska bli film med Julia Roberts i huvudrollen.

som av en händelse har jag börjat sticka en basker i opalgarn o än så länge ser det bra ut.
en liten pojktröja o en tröja i lingarn har jag också börjat på, i vanlig ordning massor av olika projekt på gång.

Nu ska här städas lite och ev skyltas om.
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0