Paket o Paket

Jag har fått mitt paket från garn o choklad bytet o det var jättefint med två lila nystan o ett blått i bomullsgarn. Det fanns även två stycken tofiffee med. Jag har haft jättemycket att göra o ber så mycket om ursäkt för att jag inte har tackat innan. Jag uppskattade det jättemycket. I morgon ska jag fota o lägga in men det blir inget kort på chokladen för den har tagit slut :-) Tack snälla!

Nu till samvete nr 2 jag har fått mitt andra hemlis paket med ett fint foto av min hemlis (som hade en jättefin mössa på sig) nu har jag även ett namn Malin.
I det paketet fanns det ett fint garn i merionoull o mönster till sockar men färgen på detta garnet passar precis till min mocka jacka så jag tror att det ska bli en liten sjal av det garnet. Det fanns även ett fint paket med bla tvål som luktar jättegott. Även detta ska fotas i morgon. Tack, tack!

Ha en bra första maj med mycket sol
Jag ska unna mig en helt ledig dag i dag utan några måsten.
Annicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0