Garn

Jag fick 4 nystan garn från min hemlis och av dem har jag gjort en candle flame som blev jättefin. Bild kommer senare.
Vi hade stickcafé i går och det var lika mysigt som vanligt, tyvärr var inte "farmor" med så vi fick bara köpekakor.
Har stickat på en annan sjal i dag, kommer inte ihåg vad den heter men jag har använt det ullgarnet som jag fick i kassen som alla fick när vi kom till Grötö, det räckte inte riktigt men jag hade en härva av ullgarn hemma i förrådet som jag har använt. Varven är jättelånga nu så det kommer nog att ta ett tag till innan det blir någon bild på den.
Sjalen som stickamera har Juno, har också kommit en bit på väg men nu är det bara raksträckan så den stickar jag bara på när man ska vara trevlig o inte kan sitta o läsa mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0