Äntligen färdig

Nu är min slow bee färdig. När jag maskat av alla maskorna tog jag ut den på altanen för att se hur stor den hade blivit och detta var det som hände då


När jag ska blocka den får jag nog ta en liten bit i taget o lägga den uppe någonstans så att inte smulan eller busan kan lägga sig på den.
Men det är ju skönt att veta att de uppskattar det jag har gjort.

Igår var stora sonen ute en långrunda med dem och så här glad var han då :-)

Tur att han inte vet att jag fotade dem när de var på väg hem.
Nu är jag redo för os stickningen o ser framemot att få börja.

Jag behöver inte vara arbetslös fram tills i morgon, jag har några UFO jag kan sysselsätta mig med tills dess.
Idag eller i morgon kommer ett nytt opalgarn Hundertwasser II jag kommer att lägga in bilder på färgerna så fort jag kan på www.nystat.se
Hoppas alla kan njuta av det fina vädret idag
Annicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0