OS stickning

Nu har jag bestämt vad jag ska sticka  under os, jag har läst mycket om andra som påpekar att det ska vara något orange för att stödja os men inte kina o deras politik.
Det finns en baby tröja o mössa med orange som jag tänker göra


så här ser garnet ut och tröjan ska se ut så här


Hoppas att jag hinner få den färdig, skulle vilja börja nu men inget fusk här inte, jag väntar på os
Ha en bra dag, nu har det slutat regna en liten stund o jag ska försöka på hundarna att gå ut, de gillar inte regn alls.
Annicka

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Snart kommer sista paketet och då får du veta vem jag är.

Jag funderar fortfarande på vad jag ska hitta på i det sista paketet. Garn känns ju lite tråkigt till en med garnaffär . Kom gärna med något tips på saker du vill ha.

2008-08-05 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0