Stickcafé

Har fått en fråga av min Hemlis lillprinsen om det är stickcafé på tisdag 19 aug och visst är det det.
O så kul det vore om du kunde komma, jag är så nyfiken.
Hoppas verkligen att det funkar.
I övrigt har det varit lite mycket nu, sonen och jag har varit i Lund på tingsrätten där han har vittnat i en rättegång. Massor av förseningar han skulle vittna kl 10,30 men kom inte in förrän kl 13. Det skulle vara 17 vittnen totalt ungdomar mellan 14-17 år som köpt öl av en langare.
Min moster har palliativ vård, men det drar ut på tiden och det är jobbigt för de anhöriga.
Mitt i allt elände så fyllde min bror 40 år igår och vi var hela gänget i Malmö och firade honom på Turkisk restaurang. Det var jättegod mat och trevligt sällskap.

Stickar gör jag också men det har blivit lite här o lite där......................hoppsan även ett nytt projekt
Inatt börjar jag jobba igen efter min semester konstigt att tiden går så mycket fortare när man har semester.
Gymnastiken o simhopp har börjat på OS nu så det börjar bli riktigt roligt att titta

Byggare bob har snart gjort färdigt i tvättstugan, så kanske kan jag snart börja tvätta igen det har blivit en rätt så stor hög med tvätt nu
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Jag kommer om inget oförutsett inträffar. Tråkigt med mostern ,det är alltid värst för de anhöriga.

Nu ska jag ge mig ut på stan för att handla till ditt paket.

2008-08-15 @ 11:43:36
Postat av: ida

Hej hej!

Säger som Lillprinsen, om inget oförutsett händer så kommer jag. Saknar ju mitt stickcafé. Det var länge sedan sist =( Men nu är ju bröllopet avklarat så då finns det mer tid :P

Kramar

2008-08-17 @ 11:07:07
URL: http://kidassticksida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0