Hemlispaket


Så glad jag blev när brevbäraren kom idag.
En härva jättefint garn bra till sockar ( men jag tycker egentligen att garnet är för fint till det) får fundera lite, det kan ju även bli en halsduk. SPA till fötterna ( de är ganska trötta nu efter tre dagars karneval i stan) En jättefin tvål som var fint inslagen men jag kunde ju inte vänta utan var tvungen att öppna direkt, en påse godis från malmö chokladfabrik, vänta lite så ska jag tala om hur det smakade........................................oooooooooo det var gott det, får nog ta en bit till.

Det fanns även ett jättefint kort o där fanns lite ledtrådar till, jag hade lite på känn att det var en person från Lund men jag hade fel min hemlis bor i Malmö.
En chokladbit till......................... jag får luska runt lite till.

Tack snälla "lillprinsen" för dina fina presenter. Du ska veta att jag uppskattar det jättemycket :-)
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Alltid roligt att det man köpt är uppskattat. Det är roligt men svårt med färger och så. Köpte själv en härva av sockmohairen i en annan färgställning ,grönt och turkost , men den väntar jag med att visa på min blogg tills efter nästa omgång paket eller om du lyckas hitta mig.

2008-07-14 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0