Glad midsommar

Ja så är det midsommar igen, tiden går så fort så man hinner inte med riktigt. Familjen ska ut till mina föräldrar i deras kolonistuga och äta midsommarmat.
Sen tror jag nog att killarna sticker iväg med sina kompisar i kväll o mannen o jag åker nog hem med hundarna igen.
Ja vad ska man ha för sticke med sig dit ut då? Det går ju inte att sticka på någon sjal för då måste man ju vara lite koncentrerad. Vilka bekymmer ska jag börja på något nytt?

Men det finns nog något UFO om jag bara kollar igenom de olika högarna. Jag funderar på att gå med i Skickameras kal med koftan men har inte bestämt mig riktigt än.

Kamerans batteri sitter på laddning så det får vänta med foto på den nya pippitröjan jag gjort färdigt.
Ha en rigtigt bra dag

Annicka
Lillprinsen jag använder min fina kasse till sticke att ha med mig överallt

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Jag blir så glad för att du har nytta av den.

Glad midsommar.

2008-06-20 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0