Spetsbytet

Jag har fått paket
image39Så jättefint garn handmålat 2trådigt ullgarn från Marias garn, mönster på en jättefin sjal som heter Ida. Det fanns även fina trästickor och en rundsticka till spetsstickning. Två fina stickmarkörer i form av hjärtan satt också fast på mönstret. Färgen på garnet är helt underbar, absolut färger som jag är svag för. Paketet kom i tisdags men jag kunde lugna mig och sticka färdigt mystic light innan jag började men det låg på bordet o frestade mig hela tiden. Här kommer en bild som visar att jag har börjat, inte så mycket ännu
image40Visst är det ett vackert garn? Stort jättetack till Åse i Stockholm som har skickat detta till mig. Nu ska jag fortsätta lite till innan det är tid att gå på jobb.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint det blir =) BÖrjar ångra lite att jag inte hoppade på spetsbytet. Men man kan inte göra allt =)
Kramis

2008-05-02 @ 08:50:10
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0