Tiden går

Oj, vad tiden går fort. Det har varit fullt ös hela tiden. Min man har byggt ut altanen ännu mer och inte ens hundarna hittar rätt ännu. Stickat har jag gjort men det är inget som har blivit färdigt. I vanlig ordning har jag påbörjat ännu några nya projekt bl.a har jag gått med i Slow Bee 1 och två, även mystic meadow har jag anmält mig till.

Stickat en strumpa på maj mönstret i sockklubben, en pulsvärmare, min IDA sjal som jag fick mönster o tillbehör av min spetsbyteskompis har blivit lite större. Transportsträckan på Juno har också ökat.

Huset har börjat genomgå en storstädning (tar tid med 360 kvadratmeter) i övrigt har jag varit i affären och även skött mitt jobb inom psykiatrin så på latsidan har jag inte legat.

I morgon fyller jag år o har lovat mig själv att bara få påbörja ett nytt projekt när något annan har blivit färdigt ( tycker jag känner igen detta, har jag sagt så tidigare :-)

Nu har klockan blivit mycket o sängen väntar

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS!!! Hur känns det att fylla år =)

Kände först inte igen mig när jag kom in. Nya färger och allt =)

Kramis

2008-05-21 @ 08:27:43
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Ingalill

Grattis på födelsedagen! Hoppas dagen har varit bra med god tårta och fina presenter.

2008-05-21 @ 18:50:07
URL: http://ridemark.dk/wordpress
Postat av: Kerstin

Jag hittar bara Kiri sjalmönster på engelska m.fl. utländska språk inte på svenska. Vet du var jag kan hitta det?

2008-05-27 @ 23:22:01
URL: http://stickmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0