Skånejul i Hässleholm

Godmorgon!
Idag bär det iväg till Hässleholm, allt är på plats o vandrarhem är bokat.
Nu blir det bara som vanligt, varför tog jag inte det med.....................skulle tagit med mer av detta........................

I slutet brukar det bli bra o det går ju alltid att skicka garn om jag nu inte har fått med just det garnet.
Det är så kul att gå runt o titta (läs handla) på allt fint som finns överallt.
I huset mitt emott där jag står, finns jättegott chokladgodis,,,,,,,,,hm

Har ni möjlighet att komma så lovar jag att ingen ångrar sig, det är nog den finaste julmarknad jag någonsin sett.
Annicka
ps lite sticke får lov att följa med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0