Tiden går

Jag fattar inte var tiden tar vägen, allt rullar på i en väldig hastighet.
I onsdags var jag o maken på general repetion för invigningen av Malmö Arena. Det var verkligen en upplevelse.
Vi fick en trerätters meny med dricka o underhållning på verklig hög nivå. Många fina artister var där och uppträdde.
Det var för alla som arbetat där under bygget med respektive så ibland är det bra med en man i byggbranschen.

Det har stickats en del men även stickats baklänges (garnet räcker längre då har jag hört) haha

Jag har fått in nya garner så givetvis vill man börja på allt på en gång. Här kommer lite bilder på det som faktiskt har blivit färdigt
 Denna lilla flickkofta är stickad i Blend bamboo men går bra även i Baby alpaca. 3 nystan till en 3 mån kofta, alldeles lagom tycker jag.


 Här är en sjal som man knyter runt axeln så att den inte trillar ner. Jag har använt en tråd Freja o en tråd sara när jag stickat den.

Det skulle kommit bild på en barnkofta med huva som är stickad i Bris men var jag har sparat den vet jag inte fotat o lagt in den vet jag men nu hittar jag den inte, vem vet den kommer kanske fram så småningom.
Har snart gjort klart en väst i crisp så fortsättning följer...............

På söndag är det Sköna Söndag på folkets hus i Landskrona o jag ska vara med där. Hoppas det är många som kommer. Det kostar bara 20 kr i inträde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0