Garn o te bytet 3

Jag skäms lite men det är en vecka sedan jag fick detta paket men kameran o datan har inte varit på samma ställe tidigare, men bättre sent än aldrig


Färgen på garnet stämmer inte med verkligheten, det är mycket mer rosa, lila jättefint o det ska bli ett par sockar till min sons flickvän Mysan hon behöver något varmt till fötterna. Flera olika sorters te o nescafé det fanns även ett choklad med o nu är det slut, jättegott tack för det.
Allt detta fina har jag fått från Norge Kongsberg (har ingen aning om var i norge det ligger) det ser jättemysigt ut på vykortet med mycket vatten. Min snälla givare heter Grethe Kristin o än en gång TACK TACK jag uppskattade det verkligen.

Kommentarer
Postat av: grethekristin

Hei.

Glad du likte pakken.Fine sokker du strikker av garnet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0