Garn o kaffe bytet

Jag har fått paket, jättefint paket med MASSOR av saker i



Till att börja med två fina stickmarkörer, 2 tennspännen till norgekoftor eller något annat fint. Ett fint hemgjort kort med kuvert till. Blend bamboo garn och ett mönster på stickade halsband o armband. Mitt i allt detta fina ser ni chokladet ( det är snart slut passar bra till kaffet som också avnjuts nu. Allt detta fina har jag fått från www.farmorspysselh.blogspot.com
TUSEN TACK Ingvor
Har försökt gå in på din sida o lämna en kommentar men jag o det tekniska är inte på samma våglängd idag heller.

I övrigt så ska det firas i stan i dag med gratis våfflor till alla för att vi har bytat namn från Landskrona kommun till Landskrona stad. Vädret är fint med en sol som lyser så det blir nog mycket folk.

Trevlig helg
Annicka

Kommentarer
Postat av: Din hemliga kompis

Om några dagar kommer ett hemlis-5-paket...

Håll utkik i brevlådan :-)

2009-03-24 @ 11:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0