Julbord

Ja så har man kommit hem som en annan pensionär redan 22,30 efter julbord i Malmö med makens jobb. Fast jag får nog ändra mig lite, pensionärerna hade inte gått hem så tidigt.
Det var jättegod mat men efter maten så blev man så trött så det var lika bra att åka tåget hem.
Idag har det bara blivit lite stickat o jag längtar till nästa ledtråd på julkalendern. Visserligen har jag tre julklappar att göra färdigt men det är lååååångt till jul, eller?
I morgon är det tid igen för julbord men det är redan vid middagstid så förhoppningsvis behöver man inte bli lika trött.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe =) Vi hade 50 års jublieum igår =) Det var fest må du tro =) Julbord är alltid gott. Hoppas att nummer två oxå var bra =) Kram

2007-12-16 @ 11:54:31
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0