SiV

Nu har man kommit hem efter en rolig, intressant och stickande helg. Det var massor av intryck om det känns som om jag inte har hunnit landa riktigt ännu. Jag vill verkligen rekomendera alla att åka dit, det var så roligt.
Jag har massor av bilder men de kommer inte riktigt ännu.
Men jag vill gärna skicka en hälsning till Kicki o Rakel och tacka för en trevlig skratthelg eller vad säger du Kicki om Vikingarna?
Det kommer mer senare men nu måste jag iväg och jobba lite. men det hade varit roligare att bara sitta o sticka.
Vi hörs igen

Kommentarer
Postat av: Kida1984

Önskar en fullständig redogörelse senare =) Vad bra att du har haft det trevligt =)
krmis

2008-04-07 @ 12:44:22
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: kicki

Hej igen! Ja det var verkligen en härlig helg och vikingarna har jag skrattat åt idag också!!!
Kram!

2008-04-07 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0