Bilden


Vi är inte riktigt överens idag, jag o bloggen. Som ni kan se så finns det kaffe, godis, bodylotion, och en fin ask, gissa vad jag hittade i den! Jo detta

Massor av knappar i alla de storlekar o alla de färger, det var rena julafton :-)
TACK snälla snälla Bente för allt det fina jag fick och tack för besöket det var jättekul (men jag kan inte komma in på din blogg, vill du vara snäll och skriva adressen igen)

Jag kan även informera om att jag har börjat på Capen i den mörkt gammelrosa färgen.
Det har kommit massor av höstnyheter och jag har lagt in BC garns Lucca fino och Svarta fårets Bris på www.nystat.se det finns även en ny färg i Tilda och en hel del fina mönster men det har jag inte hunnit med att lägga in ännu, det kommer så fort jag hinner. Nu ska det ätas frukost o sen bär det iväg på möte så förhoppningsvis hinner jag lägga in mönster senare i ettermiddag.
Hoppas det går bra för Carolina i eftermiddag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Bente

Tack själv för senast . Min blogg är stickigt adr stickig.bloggagratis.se.Så kunde inte vänta på plommonfärgen, jag är likadan ,det ska börjas med detsamma .Garnet räckte precis till sockorna .Håller på att göra klart miott sommarprojekt sen ska flera nya startas .En sjal en tröja och en kofta eller två.

2008-08-22 @ 11:28:00
Postat av: Bente

Du har blivit utmanad av mig

Kram Bente

2008-08-25 @ 12:37:25
URL: http://stickigt.bloggagratis.se
Postat av: Ingalill

Brilliant webblogg är utdelad till dig i min blogg. Å så farligt det låter med alla nya garner...... tur för mig att det är en bit att åka. Skulle ha ruinerat mig annars..

2008-08-25 @ 22:17:48
URL: http://ridemark.dk/wordpress
Postat av: Ingalill

En liten utmaning att berätta om din dag idag och gångna dagar...

2008-08-25 @ 22:26:02
URL: http://ridemark.dk/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0