Mål

Nu har jag kommit imål med min OS stickning men eftersom det var en babytröja har jag gjort en barntröja också. Det kommer kort när det är bra ljus för att fota.
Nu har man jobbat första helgen efter semestern och det var drygt.

Nya tag i morgon blir det stickcafé och det blir extra spännande om lillprinsen dyker upp :-) sen blir det roligt om Fru Boström också kommer det är längesen nu.

Höstens garner är på väg in och har jag tur så kommer en del i morgon till affären. Jag har glömt vad jag har beställt så det är lika spännande för mig och se vad som kommer. Sonja har haft semester och jag vet att hon har haft mycket olika stickningar med sig, ska bli kul om hon också kommer. Bara roliga saker att se framemot.

Tråkigt med OS idag men bara att ta sig till Peking tycker jag är en stor bedrift.

Ha en trevlig kväll med mycket stickning för det ska jag ha
Annicka

Kommentarer
Postat av: Bente

Tack för i kväll ,det var väldigt trevligt ,jag kommer säkert fler gånger.

Bente

2008-08-19 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0