Julklappen

 Busan var lika nyfiken som jag men det blev inte öppnat förrän idag, så lite duktig var jag allt som kunde hålla mig så här länge, eller hur Ida?

När jag öppnade så hittade jag detta fina
 Fina lyx strumpstickor, har jag inga sedan tidigare o ett jättemjukt ullgarn i rosa, en av mina favoritfärger. Det fanns även ett papper med som talade om att det var från Marie som heter översättarlivet på bloggen.
TACK SNÄLLA MARIE för den fina julklappen.

Men nu är det så att jag har inte färdigställt något på länge, påbörjat en kofta till mig, en babykofta, en babytröja, en babymössa, en halsduk, en sjal ner förresten det är tre olika sjalar ett par strumpor o två olika handledsvärmare ett par ben värmare, jag tror att det är allt men det är möjligt att det finns mycket mer påbörjat.

Min julklapp får inte börjas på förrän tidigast julafton, men det får gärna ligga framme bara för att det är  så fint.
Ha en fortsatt trevlig kväll
Annicka

Kommentarer
Postat av: Bente

Fin julklapp du fick . Vem var mest nyfiken du eller hunden?

2008-12-14 @ 21:13:30
Postat av: Ida

Hej hej!

Sticket fanns i väskan på golvet och kom upp 30 sekunder efter att intervjun vad avslutad =)Sen fick det vara uppe hela konserten. Har nu kommit lite närmre att färdigställa alla julklappar. En strumpa till är klar =) Kram kram

2008-12-15 @ 07:41:22
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att du tyckte om paketet.

2008-12-16 @ 13:33:41
URL: http://www.oversattarlivet.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Tack för den fina julklappen!

Önskar dig en riktigt god jul!

2008-12-24 @ 09:12:38
URL: http://kattasstickor.blogspot.com/
Postat av: Ida

Hej!

Visst är jag duktig =) Om du skickar ett mail så kan jag hjälpa dig med den sjal du hade problem med =) Jag saknar stickcaféet. Behöver ju garn :P Skall ha till vantbytet men det tar vi nästa gång =)

Hoppas julen har varit trevlig =)

Hur gick garninventeringen? Jag borde oxå göra en sådan. Även om jag inte har fullt så mycket garn som du så har jag en del :P

Kramar

2009-01-09 @ 07:39:48
URL: http://kidassticksida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0