Hemlis 3 tips

Har suttit o tänkt lite och kommit på vad jag verkligen behöver. En liten väska att ha rundstickor, nålar o sax i när man ska iväg någonstans. Jag har en ryggsäck men det är inte så snyggt att ha sakerna i en plastpåse.

Har tittat runt lite på olika bloggar och jag tror att jag vill ha Drops Alpacka garn i ljusrosa till en fin sjal.
Det är inte bra att inte sova om nätterna man kommer på så mycket man vill ha. som tur är så finns inte drops garner i Landskrona så det blir inget av med det.

Det hade även varit bra med varvräknare så att man slipper post it lappar o penna med sig överallt.

Dominostickor äger jag inga heller, hm synd om mig.
Såg melodifestivalen i går kväll o tyckte det var roligt att Carola inte gick vidare direkt, vi har ju fler duktiga artister i Sverige.
Det var allt för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Hemliskompisen

Ditt paket kommer nästa vecka det är försenat lite p.g.a lite omständigheter/Kram

2008-03-01 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0