Hemlis

Så kul jag har fått en hemlis att skicka presenter till. Har läst lite om min vän o vet nog vad jag ska hitta på att skicka.
Idag är en riktigt tråkig dag med blåst o regn. Jag vill ha vår med sol o fina blommor nu!

Två av sönerna har stuckit iväg på kalas så det är bara största sonen hemma nu. Fåt fixa något att äta till oss nu innan det är tid att gå på jobb.

Jag har två UFO som jag tänkte skulle bli FO under helgen men vi får se om jag hinner. Har gjort färdigt en babytröja i Eko bomull igår o bild kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har oxå fått en hemlis =) Har dock inte kommit på vad jag ska skicka än. Men på tisdag kanske jag vet =) Kramis

2008-02-02 @ 09:41:53
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Ida

Givetvis kan vi ta den diskussionen då. Det ser jag fram emot =) Kramis

2008-02-03 @ 17:31:19
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0