Feb mönster

Ja så har äntligen det nya mönstret släppts, man är som ett litet barn på julafton. Jag vet inte var förra veckan tog vägen men borta är den. Det har varit mycket nu men denna helgen är jag ledig och tror att jag hinner komma ifatt lite som har legat på vänt.

Stickat har jag gjort ändå, en väst som var ett UFO har blivit färdig. Disktrasan är ivägskickad och snart är en ny modell på en baby tröja färdig, ska bara monteras.

Feb månadsmönster har jag redan börjat på, tänkte skicka det till min sockbyteskompis har en halv socke kvar. Mönstret var jätte roligt och det blir nog ett par till mig själv sen. Kommer bild när de är helt färdiga.

Dagen ska ägnas åt tvätt finns nog en 10 maskiner, men som tur är sköter maskinerna det själv o man kan sticka under tiden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0