Hemlisfrågor


1. Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?
Bomull och blandgarner tycker jag om men det finns inget som inte fungerar
2. Vilka är dina favoritfärger?
Rosa, lila.blått
3. Är det någon färg du absolut inte tycker om?
Grönt
4. Vilken sorts stickor tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? Rundstickor, raka, strumpstickor?)
Jag använder rundstickor eller strumpstickor aldrig vanliga, klarar inte av det för mina axlar
5. Hur länge har du stickat? Anser du dig vara nybörjare, avancerad eller mittemellan?
Började för 20 år sedan, jag är nog mittemellan  ibland (eng mönster nybörjare):-)
6. Dricker du kaffe? Te?
Alltid Zoegas kaffe
7. Är du allergisk mot något?
Nej, men jag tycker inte om doften av vanilj
8. Vilken slags musik tycker du om?
Allt utom tung rockmusik, dansband är jätte bra till städning, popmusik som avkoppling och nostalgi
9. Favoritgodis?
Toffifee och ljus choklad i parti o minut
10. Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom stickning? (Spinna, scrapbooking, virkning osv.)
Jag virkar o väver men inte just nu tiden räcker inte till
11. Vad tycker du är roligast att sticka? Mössor? Sjalar? Tröjor? osv...
Allt för tillfället strumpor, jättekul med strumpklubben.
12. Prenumererar du på någon sticktidning?
Nej
13. Har du något drömprojekt på önskelistan?
Det förändras varje vecka
14. Använder du pulsvärmare/handledsvärmare? I så fall, vad är ditt handledsmått?
Har inga, annars hade jag använt
15. Tycker du om att sticka pulsvärmare?
Tycker det är jättefint med pulsvärmare med pärlor men jag har aldrig provat på, ser svårt ut
16. Stickar du sockor?
Jaa
17. Vad har du för fotstorlek? (T.ex. längd, omkrets på tjockaste stället.)
storlek 41 men ganska smala
18. När fyller du år? 21 maj
19. Stickar du med pärlor?
Har aldrig provat
20. Vilken slags böcker (ej stickning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?) Deckare, men jag lyssnar mycket

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag ser alla ändringar som vi gjorde igår. Skumt. Prova lägg in ett nytt inlägg. Det borde fungera. Har inte trilskats för mig. Hoppas det löser sig. Kramis

2008-01-14 @ 08:32:13
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Hemliskompisen

Hej!
Kikar in och läser om dina svar till Hemlis 3, jag blev överaskad och glad att det var du som blev min hemlisvän/Ha det så gott

2008-02-04 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0