Söndag middag



Hej alla glada!
I går kom det snö, jättemysigt, jag fick gå till jobb för det gick inte att cykla. Men i morse när jag skulle hem så var det bara slask kvar. Varför kan inte vi i Skåne få lov att ha riktig snö, en helg i allafall !
Jag var inne o tittade på lite olika sockmönster på nätet i går o är jättenyfiken på vilka som blir nästa månads projekt. Nu är kaffet färdigt o jag ska sätta mig o stcka lite på koftan innan det är tid att gå till affären o inventera det sista där.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Det var inte kul att cykla/gå hem från jobb i går vid sju tiden. Tror det nästan tog dubbelt så lång tid som vanligt.... Tror inte jag dyker upp på tisdag =( Tenta på torsdag och uppsatsinlämning på fredag vilket innebär att jag borde plugga... Hoppas ni får det trevligt ändå och påminn mor om att jag behöver strumpstickor 3,5 =) Kramis

2008-01-06 @ 21:02:59
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0