Hemlis 4

Upps, såg att jag hade fått en fråga från min nya hemliskompis, (redan 2 juni, dåligt att inte ha kollat)
ja min hemlis det går bra med engelska mönster (ganska kaxigt att säga så, för jag är urkass på engelska men barnen är desto bättre) böcker kan jag inte komma på just nu men tidningar är ju alltid kul.

Nu blev jag så nyfiken på dig, kan du inte ge mig en liten liten ledtråd till vem du är??

Jag tycker det är så kul att få paket, att få ge paket. Innehållet är inte lika viktigt som att man har postat en gåva till en annan.
Ha den trevlig kväll
annicka

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Hej !

Ledtrådar redan innan första paketet ?Som fö skickas idag. Vad ska jag komma på som inte avslöjar mig direkt ,jag har också hundar .

Visst är det kul både att få och ge. Skriv gärna lite mer önskemål och tips på vad du vill ha.

2008-06-17 @ 06:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0