Hemlispaket

Så glad jag blev i dag när brevbäraren kom, jag hade fått paket!
Avsändare var hemlis 4
När jag öppnade det blev jag alldeles överväldigad. Så fina saker det fanns till mig. Jag kan överhuvudtaget inte sy mer änatt lägga upp gardiner. Jag har fått en jättefin väska och ett jättefint etui till stickor o annat smått o gott. Som om inte det var alldeles tillräckligt så fick jag även en härva blått garn.


 Hoppas ni kan se så fina saker jag har fått.
Tack snälla, snälla Hemlis för allt ditt arbete med dessa fina saker du ska veta att jag blev jätteglad
hihi nu har jag fått veta att min hemlis bor i skåne

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Så roligt att du gillade ditt paket, det är alltid en chansning .Hemlisfrågorna ger ju bara en liten liten bild av vad som passar. Kom gärna med några förslag på sånt som du vill ha.

Din hemlisvän

2008-06-18 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0