Lördag

Nu är det lördag igen o vädret är jättekonstigt idag. Regn o sol om vartannat. Det blir en lugn dag utan några måsten o det känns skönt.
Jag hade sticke med mig igår men det blev bara fel hela tiden, det var nog inte meningen att jag skulle sticka.
Vi spelade plump men inte en ända gång vann jag, kan det ha att göra med att vinnaren var den som var nykter, hm
Vi cyklade o dansade i ett koloniområde lite senare igår och jag hade vin i en petflaska med mig (de säljer bara öl där). När vi skulle hem så upptäckte jag att jag hade min mp3 i samma ficka o flaskan hade läckt. Nu har jag ingen fungerande mp3 längre. Hur ska jag klara mig utan att lyssna på någon bok, måste åka iväg i morgon o skaffa en ny. Lite typiskt mig att vara så här klumpig.

Har fortsatt på min slow bee 1 nu på morgonen o det går sakta men säkert framåt. Ha en skön helg
Annicka

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej

Ett riktigt öde, att vara uta mp3 är inte skoj.

må så gott.

Eva.

2008-06-23 @ 15:21:46
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0