Mp3

Nu är jag glad igen. Har varit o köpt en ny mp3 men denna är inte lika som den förra o det tekniska o jag är inte helt överens. Tur att man har tekniska killar. Jag kan tala om att Christian inte är riktigt glad längre när jag ber om hjälp. Det brukar låta så här när jag ringer - Vad är det nu med datan då?

Men han älskar sin mamma ändå :-)

Min slow bee går framåt 4varv, tillbaka 1 eller 2 osv. Jag vill gärna göra något annat samtidigt o det kan bli problem när man ska följa ett spetsmönster.

Jag har semester denna veckan från jobb men ska vara hemma o fira födelsedag på torsdag för killen som fyller 18 år. På fredag åker han till Göteborg för att gå på hårdrock konsert.

Livet är underbart, har bara en önskan o det är lite bättre väder
Ha en bra dag

Annicka

Kommentarer
Postat av: Ida

Gottegris som har semester. Tror att mor kan hjälpa mig eller någon annan =) Tänkte sticka kanten till sjalen redan nu så att den är stickad så maninte råkar ut för att garnet tar slut innan mönstret gör det =) Säkerhetsåtgärd =)

Kramis

2008-06-24 @ 12:06:43
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: Lillprinsen

Hm tycker jag känner igen det där med son och dataproblem.

Ha en skön semsester ,nästa vecka kommer solen och värmen för då börjar min semester

Din Hemlisvän

2008-06-24 @ 12:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0