Slut på semestern

Nu har min semestervecka tagit slut o jobbet väntar. Idag skiner solen (trevlig semester lillprinsen)

Jag har varit social med killarna o spelat Wii med dem så mina armar som i vanliga fall har lite värk har blivit fulla med värk. Det blir mindre stickat men det går ganska hyfsat med rundsticka.

Men jag vann iallafall, så det så
Jag har stickmarkörer till försäljning på Nystat.se ska lägga in bilder där i eftermiddag när jag kommer hem.

Vi har haft 18 års kalas för Thomas och sen var han i Göteborg på hårdrock i helgen o blev av med sina glasögon så det blir till att fixa nya idag.

När det gäller sticke så ser det så gulligt ut vid soffan, där ligger tre olika sjalar på gång någon precis på börjad en nästan färdig o en mitt i mellan.

Men det gick inte att koncentrera sig på någon sjal i går på fotbollen det var ju så spännande så det fick bli en liten arm till en babykofta ( så blev den också färdig) nu fattas bara ett framstycke men fotbollen är ju slut eller? brukar inte titta på fotboll men när det är final så är det ganska kul.

Nu ska jag iväg, ut i det fina vädret
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Tack ,jag njuter i fulla drag , nu kommer sommaren också.Ha det så skönt ochjag hoppas värken snart blir bättre.

2008-06-30 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0