Sommarlov och Hultsfred

Godmorgon!
Här har det varit full rulle, den stora killen har åkt med sina kompisar till Hultsfred o det var mycket innan de kom iväg.
Fick ett sms i går kväll att de hade kommit fram o allt var bra. Tänkte ringa lite senare men de sover nog nu, mycket öl med sig.
Jonas slutade högstadiet o var så här fin när han skulle på skolbalen innan avslutningen.
 helt plötsligt blev han så stor. (undrar om jag har blivit äldre, eller?)
På stickfronten har det blivit mer på sjalen mystic meadows och så har jag börjat om på slow bee, var inte nöjd med mitt första val av garn. Sen ligger här en färdig maj strumpa o en färdig juni strumpa. Hoppas att de kommer att få varsin kompis snart. Juno sjalen är färdig.
Jag har även gjort ett koftmönster som ligger på hemsidan. Nya garner har också hittat dit o fast man inte tror det så tar det väldigt lång tid att först fota men redigera o till sist lägga in dem på sidan.
På stickcaféet i tisdags så bjöd Helga på tårta, efteråt fick vi reda på att hon fyllt 70. Den var jättegod med mandelmassa. Jag har fått en ny hemliskompis men inte riktigt bestämt ännu vad jag ska skicka. får fundera lite till.

Jag har läst om flera av bloggarna som använder ett plastpussel för att blocka sina saker på, har tittat runt lite på nätet o letat efter ett sådant pussel för jag tycker det verkar bra, men ännu inte hittat något. Vet någon var man kan hitta ett?

Nu ska jag snart gå till affären och mysa med alla garner
Hoppas på en fin dag med mycket sol
Annicka

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Kolla på närmaste Biltema!



Lycka till med nya kompisen!

Kram från den gamla.......

2008-06-12 @ 17:50:28
URL: http://ridemark.dk/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0