Uppdatering

Så tråkig jag är som inte hinner med att uppdatera min blogg.
Det har varit fullt upp med allt den sista tiden. Påsken bara flög förbi, jag hann inte med riktigt.
I söndags var jag och min man på bio och såg Angel, och blev så besvikna. Det är bra skådespelare, Colin Nutley är bra men filmen var skit, på ren svenska.

Jag har stickat rätt så mycket men utan någon form av disiplin. Det var nya mönster på sock och pulsklubben, givetvis var jag tvungen att påbörja båda delar. Feb pulsvärmare har bara blivit en, mars har jag inte ens börjat på. Sockarna i mars tyckte jag var tråkiga och jag begriper inte mönstret på aprils.
Så negativ jag är .......................:-)

Povitivt är att tråkigt har jag inte haft ialla fall.

Några bilder blir det inte för jag är på jobb o kameran är hemma.

I tisdags förra veckan var det stickcafé och B har stickat en jättefin topp med virkad kant, jag blev jättesugen på att göra en sådan till mig och har funderat på vilken färg jag skulle ha, när jag väl bestämt mig (turkos) som inte är min färg, så finns det inte tillräckligt med garn iden färgen, dålig stickaffär som inte har tillräckligt hemma. Nu måste jag vänta tills på tisdag innan det kommer hem igen. Nu ska jag fortsätta med min vita tröja som bara saknar 2/3 på framstycket sen är den färdig. Har jag tur blir den färdig i morgonkväll och då kan jag fortsätta med min sjal som jag stickar i garnet från min hemlis.

Angående min hemlis, jag har läst och läst men jag fattar inte vem det kan vara. Det är ganska tufft när man är så nyfiken som jag. Andra bloggare vet vem som är deras, fattar inte hur de kan ha koll på det.

Ida hade gjort ett test om boknörd, vilket jag testade jag blev 76% boknörd men jag fattade inte hur jag skulle få in det i bloggen så jag skriver det istället.

Jag har också varit inne o röstat på stickameras KAL ska bli kul att se vilken som vinner.
Det märks att jag har tråkigt på jobb,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0