Bloggandet

Det har varit jättedåligt med skrivande i bloggen nu en längre tid men jag har lagt in många nya garner på hemsidan och det tar rätt så lång tid, iallafall för mig som inte är så duktig på det. Sen finns det ju även en annan trevllig syssla som ska vara färdigt 5maj. Duktigt med folk som är ute i god tid men till dom tillhör inte jag. Mina huvudmäns deklarationer har jag gjort för länge sen men när det gäller min egen........................... det tar lite längre tid att bli färdig.
Jag prioriterar andra saker som tex Mystic light, kommer bild senare. Jag har ännu inte skickat iväg mitt paket till spetsbytet men jag vet ungefär vad det ska innehålla. Visst är det kul med paket jag har ännu två paket att vänta på strumpbytet o hemlis paketet nr 3. Hoppas det blir fler bytesgrejer för visst är det kul.
Ha en trevlig kväll
ps har inte hunnit läsa andras bloggar så jag har mycket att göra för att läsa ikapp alla duktiga som skrivet varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0