Hemlis 4

Ytterligare en hemlis omgång och givetvis vill jag vara med igen. Det är så kul
Här kommer mina svar
1. Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?
Jag tycker om nästan allt men just nu gillar jag att sticka i två trådigt ullgarn med eller utan blandning.
2. Vilka är dina favoritfärger?
Blått, vitt,rosa, lila.rött
3. Är det någon färg du absolut inte tycker om?
Gult o grönt
4. Vilken sorts stickor tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? Rundstickor, raka, strumpstickor?)
spelar ingen roll vilket material men alltid rundstickor
5. Hur länge har du stickat? Anser du dig vara nybörjare, avancerad eller mittemellan?
mittemellan
6. Dricker du kaffe? Te?
Bara kaffe men det finns en hel del i min omgivning som gärna dricker te
7. Är du allergisk mot något?
nej
8. Vilken slags musik tycker du om?
Tycker inte om att lyssna på en hel skiva av samma artist tycker bätte om skivor med blandade artister o låtar
9. Favoritgodis?
ja det blir samma som sist Toffifee
10. Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom stickning? (Spinna, scrapbooking, virkning osv.)
stickar mest men virkar också ibland
11. Vad tycker du är roligast att sticka? Mössor? Sjalar? Tröjor? osv...
Är inne i en sjalperiod
12. Prenumererar du på någon sticktidning?
nej
13. Har du något drömprojekt på önskelistan?
Ja karin noes sjal som är stickad i smårutor i olika färger men jag skulle vilja göra den i blå nyanser
14. Använder du pulsvärmare/handledsvärmare? I så fall, vad är ditt handledsmått?
inte ännu
15. Tycker du om att sticka pulsvärmare?
nja
16. Stickar du sockor?
ja
17. Vad har du för fotstorlek? (T.ex. längd, omkrets på tjockaste stället.)
storlek 41 ganska normala
18. När fyller du år?
21 maj
19. Stickar du med pärlor?
nej
20. Vilken slags böcker (ej stickning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?)
lyssnar konstant på deckare i mp3 väntar nu med spänning på camilla läckbergs nya som snart släpps

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill se om bara jag håller med om denna visdoms. Texten fick ialalfall mig till tårar *Känslig som jag är* angelwing.blogg.se/?c=1209993024

2008-05-05 @ 15:30:49
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Madde

Vill se om bara jag håller med om denna visdoms. Texten fick ialalfall mig till tårar *Känslig som jag är* angelwing.blogg.se/?c=1209993024

2008-05-05 @ 15:31:36
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Lillprinsen

Hej min nya hemlisvän
Det ska bli en rolig utmaning att hitta på presenter till dig. Är det någon stickbok du är intresserad av?Går engelska mönster /böcker /tidningar eller bara svenska?

2008-06-02 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0