Hemlis

Jag trodde ett tag att jag var bortglömd av min hemlis för jag väntade o väntade men det kom inget tredje paket. Igår fick jag ett paket o vet nu äntligen vem som har varit min hemlis, det är dockmamman.
Tack snälla dockmamman för mina paket.
I går fick jag 4 rosa nystan m&k mohair garn och en materialsats till tovade ullfår (som tur är så finns det beskrivning på hur man ska göra) Jag har aldrig tovat så det ska bli intressant. Det fanns även en kylskåpsmagnet med en gullig vers på. Inte heller på detta finns det ännu något kort men det kommer

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!
sjalen går sakta framåt, men framåt
DU har fått en utmäreklse av mig =)
Kramis

2008-05-30 @ 08:23:22
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0