Hemlispaketet

Jag har glömt att visa resultatet av garnet från min hemlis, det blev en candle flame
image41
Den ser lite ovårdad ut men jag har använt den flera gånger så det är därför.
Min mystic light är också färdig o även den använd men här kommer en bild

Till den har jag använt enfärgat opalgarn och jag tycker själv att den är jättefin. Eftersom jag just nu har fått dille på sjalar så kommer här ännu en bild på en Lehmus som inte är färdig ännu, till den har jag använt ett garn som jag köpte på Gröto som består av 50% kanin och 50% lammull

Hundarna var med på altanen när jag fotade och de var så söta så de fick också komma med
image44
Nu ska jag fortsätta njuta av den fina vädret och fortsätta på Ida sjalen som har blivit lite större

Ha det gott i värmen

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Annicka!
Så flitig du är och så många fina sjalar du gör! Jag håller också på med en Lehmussjal, fast jag gör min i ett korallfärgat bourettesilkegarn!
Kicki

2008-05-04 @ 22:55:35
Postat av: Stickmor

Nu hann jag före Ida med en kommentar. Vad flitig du är nu då, med bloggen alltså. Fina sjalar även på bild.

2008-05-05 @ 08:59:51
URL: http://stickmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0