Onsdag

Igår var det stickcafé och vi var 14 stickglada kvinnor som satt där. Många fina saker visades upp och nya ideér om koftor, västar och lite annat smått o gott var på tapeten.

Som av en händelse började jag på en halsvärmare i går, fast jag inte skulle, och den är 12 cm nu så det fattas bara 43 cm sen är den färdig....................

Vi har just fått fönsterleverans så hela uppfarten är full av fönster, gissa om jag skulle vilja bo i ett litet hus med bara 7 fönster.......jag tror att det är 24 fönster, 3 balkongdörrar, och en dubbeldörr. Det är Byggare bob (Peter) som ska byta dem själv, undrar hur detta ska gå.

Som av en händelse kom jag på att det snart är jul och det vore kanske ingen dum idé och börja fundera på julklappar åtminstone de som ska stickas. Avundas alla som planerar i god tid, så blir jag nog aldrig även om jag gärna skulle vilja vara en sådan.

Jag fick mail från min garn&te bytes kompis, hon skickar paketet i dag så kanske imorgon .....................så spännande det är .
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för igår. När jag nu kom igång med kavajen på nytt igen tog naturligtvis garnet slut, utan föregående varning. Jag skickar ett bud, M, i morgon för att köpa lingarn. Hoppas du eller V kan hjälpa oss.

2008-11-12 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0