Fredag igen

Nu är det fredag igen och jag har haft en jättebra dag. Jobbat som godman när jag kom hem från jobb i morse och sen hela eftermiddagen bara stickat o lyssnat på Lisa Marklunds nya bok. Den är väldigt bra och tiden har gått hur fort som helst.

Mannen är ute med jobb och ungarna är ute på sitt så jag o hundarna har gjort precis som vi velat, inte lagat mat ingen städning, lite tvätt men det sköter ju sig själv mest.

I tisdags fick jag en kofta som Sonja stickat till mig, det fattades bara en kant o halsringningen samt monteringen och den blev färdig i går. skulle varit o fixat knappar idag, men det kommer en dag i morgon.

Ska ta kort så fort jag fått i knappar iden.

Jag stickar på en väst i Bris den mjuka garnet med 50% ull och 50% soja och med stickor nr 5½ så har jag stickat 1/3 del av bakstycket o vänster framstycke garnet är så lätt att sticka med jag bara följer med.

Harry Potter kollektionen har inte kommit ännu men Ida jag lovar att så fort det kommer så ska du få veta det.
Ha en fortsatt trevlig kväll ( Lisa väntar på mig)
Annicka

Kommentarer
Postat av: Bente

Hopas du inte har blåst bort. ha en fortsatt skön helg med mycket stickning.Själv drar jag mest upp och börjar om på mystic earth sjalen.Igår hade jag en sån där härlig men sällsynt ensam hemma kväll med bara sckning och lite slösurfande på programmet

2008-10-05 @ 07:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0