Stolt mamma

I går kväll var det final på guitar hero på Teatern och min son Jonas var en av finalisterna i expert klassen. Han vann !!!
Oj så stolt man var då.

När det gäller stickning så har jag en del bilder som väntar på att läggas in, men de finns hemma o jag är på jobb så det får vänta. Har börjat på en babykofta pojkmodell som saknar armar sen är den färdig.

Jag kunde inte bärja mig utan började på en halsduk som ska bli julklapp och en kofta till mig själv, den som Eva i Halmstad har gjort. Jag har valt grått, svart o vinrött men vet inte ännu om det blir bra, får sticka lite till innan jag helt bestämmer mig.

Jag har skickat mitt paket till Garn o Te bytet och jag hoppas att mottagaren blir glad.
SiV har jag också fått bekräftelse på att jag har fått en plats till helpaketet. Det ska bli så roligt,

Nu ska jag göra lite nytta så får vi se när bilderna kommer.
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0