Torsdag

Jag har inte skrivit här på länge nu men det beror på att tiden inte räcker till alltid. Jag har öppnat egen garnaffär nere i stan och det tar mycket mer tid än man tror. Tidigare kollegan o jag har delat på oss så garn hade jag ju sedan tidigare. Men bygga ihop en garnaffär med hyllor, disk, lampor tar sin lilla tid.
Jag öppnade i tisdags förra veckan o affären har kommit i ordning men mitt lager där är det fortfarande ganska rörigt med kartonger, backar o en o annan ikeakasse, men det ska snart bli ordning där också.
Vi ska ha stickcafé där ikväll o jag hoppas att det kommer mycket folk.

Jag har en bild på min fina mössa som jag fick men konstigt nog så lägger inte bilderna in sig själva i datorn. mössan är jättefin o jag använder den varje dag.
Nu väntar kaffet
Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du har blivit utmanad.



Dags att uppdatera, eller hur?

2009-02-23 @ 11:13:04
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0