Hemlispaket


Igår så fick jag ett paket på posten innehållande allt detta fina från min hemlisvän
Kortet som inte syns så bra är ett foto som förmodligen min hemlis har tagit för hon är fotograf från Stockholm
Fint mjukt garn i lila ska nog bli en sjal, tillsammans med annat garn o sen massor av godis Dumle påsen är redan slut, det syns på bilden att påsen är öppnad. Så TACK TACK kära hemlis för det fina paketet ( på kortet stod det något om knappar, men det fanns inga i påsen, hoppas du bara glömt o lägga ner dem så att de inte är försvunna)

Så roligt det är att få paket :-)
Har nu laddat hem fotona från grötö så snart så kommer det något därifrån
Annicka

Kommentarer
Postat av: Hemlis

Åh, vad pinsamt och åh, vad synd.

Jag har frenetiskt tokgrävt igenom min väska i jakt på knapparna, men de finns inte där.

Iofs så satt jag och packade ihop ditt paket samtidigt som jag tog en fika med en väninna. Kan knapparna trillat ner på golvet..?

Vilket mysterium.

Jag tror verkligen att du skulle ha gillat dem men klantig som jag verkar vara så får jag försöka hitta nya knappar...

Vad roligt att du gillade det lilla som kom fram i alla fall ;-)

Vi hörs!

2009-03-31 @ 16:08:10
Postat av: Kerstin

Hej! Om det är stickcafé på torsdag så kommer jag inte. Jag åker ut till Hven redan under eftermiddagen. Glad påsk. Kerstin

2009-04-07 @ 08:26:37
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0