Onsdag

Idag är det inget roligt väder alls. Jag har inte gjort färdigt något nytt men börjat på två nya saker, ovanligt!!

Till min klänning har jag bestämt mig för att göra en kort bolero med mönster på framstyckena o slätstickade ärmar o bakstycke. Jag stickar i Silkbloom i svart o jag tycker det ser jättefint ut. I morgon när jag kommit lite längre blir det nog lättare och se om det blir så som jag har tänkt mig.

Nu börjar det närma sig med SIV och det ska bli så roligt, ser verkligen framemot det. Det var så kul förra året med massor av trevliga människor o alla med samma intresse. I år har jag anmält mig till två olika aktiviteter så det kommer att bli tid över för att bara glida runt o sticka o se vad kul alla andra gör.

Jag vill ha vår nu med sol o värme, längtar efter solen.

Mannen är sjuk (feber) så han har börjat skriva sina memoarer, den stackaren.

Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0