Raglantröjan

Nu äntligen är den färdig, jag har tvättat den o nu ligger den och torkar. Provade den innan och den blev så fin som jag hade föreställt mig. Jag var duktig igår och började inte på något nytt utan fortsatte på min kofta i raggsocksgarn så nu är det bara ärmarna kvar på den.

Jag har skickat iväg mitt kaffe o garn byte och hoppas att mottagaren blir glad.

Har börjat fundera på vad jag ska skicka till min hemlis, är inte riktigt klar med funderingen men det ska nog bli ett paket denna veckan.

Kerstin hade gjort ett inlägg till mig och kommer inte ikväll det är ju synd men ibland har man ju annat för sig.

Det blir ju fler stickcaféer framöver.

Ha en bra dag
Annicka

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hörde det hade varit trevligt igår. Synd att jag inte hann dit. Jag har meddelat min kaffe & garnbytesvän att hon kan lömna mitt paket hos dig. Hoppas det går bra. Nästa vecka är jag ute på resande fot men veckan därpå, kanske på stickcaféet kommer jag in och köper även då garn till mitt paket. Ha en skön helg.

2009-03-13 @ 09:59:50
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0